| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
|
2006-08-26 |
我依ga係大姑姐度呀~~
今日好開心呀!!
朝頭早去左姑婆度飲茶~~Hollywood plaza!!
買左chip n' dale schele book俾家敏!!佢好happy哦~~^^
睇中左一條40幾蚊既電話繩....(melody的哦.....呵呵呵)但係好貴~冇買到=.=
阿媽買左對鞋....又幫叔婆揀bb鞋....衫...sleepy beauty的!!都幾靚
但係我都係鍾意ariel多d.....呵呵呵~~~
跳完舞就去左深井...同細姑姐佢地食kcal~~
跟住上大姑姐屋企....今晚係佢度訓....好開心哦~!!!~~~呵呵呵
同小芝玩左一陣....跟住呢同細姑姐壓胯~佢壓唔到趴青蛙...(好痛呀嘛)
陣間又睇番王子變青蛙!!!!!總之就好開心啦.....哇哈哈哈~~!!!
|
|
|
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | »
|
|