| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
|
KEIKO~ |
我是懶鬼~
打完台北行之後....好似冇咩心機再打日記!!!= =" (o0o"點可以咁ga??!!)
舅父終於都返左去~陣煙味真係好難頂>"<
大聲叫喊同食野食到雜雜聲真的令人無言...仲有一樣~就係穿低褲(三角)在我家走來走去~
救命!!!(咁講~唔知會唔會好衰呢??~)(細細聲好了!)
聽日~~同表家人們去深圳歡樂谷玩lu~聽講好大....唔知好唔好玩呢??(期待ing~)
星期三就同佢地一齊返香港....順便帶佢地週圍行下!!!(希望唔好唔記得點返屋企啦!!^^")
connie~阿爸o個邊係"表"呀~
剛剛去看了這個~很感動!!!是FREE WILLY(人魚的童話)的主角~
FREE WILLY有3集~但好可惜我得第2集!!>"<
有人有第1同3集嗎??我同你買呀!!!價錢可以再商議BOR~
下面那個是第一集的內容吧~
可惜KEIKO(那條殺人鯨的原名)已經死左LU~
I LOVE YOU~KEIKO!
仲有~I MISS 海威小姐~(大家還記得佢嗎??)
|
|
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 225 | »
|
|