.■"-不能怪我太認真,,只是你太天真!|°*
'°友誼不是 [永恆]的 * _____愛情也是!|`?
.?*不是你不夠認真 "?`只是我用情不夠深×*;;
-`'◆((*"自問.*愛你1個,,,堅持*"!|]無人可破"______**
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| 放假 |
好耐都冇打果blog喇
因為我ar爸係到
廢事比佢話
so冇打到
今日放假
打番先
講番琴日
咁我踩單車番歸ar ma
踩到半路
見到我小學果fd
咁我味慢慢踩lo
點知佢竟然嚇我
比佢嚇死我
佢仲係到笑添ar
我係果陣時
幾想喊出黎ar
好想搵果男仔借果博頭比我喊ar
好5開心ar
不過講番今日
都幾好ar
又有得放假
真happy
今日都5知有咩好做
功課又做曬
唉
|
| 妍發表時間:2007-05-04 09:16 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 55 | »
|