|
|
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
Happy birthday to me~~  |
今日
係6妹的大日子喔~
哈哈
HAPPY BIRTHDAY TO ME
好開心喔
一返到課室個個斬同我講生日快樂
好正
今年的生日一定係唔會唔記得
8兄弟姊妹給我的surprise好到冇得頂
我仲think7妹同8妹真係嘈tim
我仲怕到cry
點知係假的
是為了給我surprise
都唔知好嬲定好笑
無論如何
我都係咁愛你們
合照

present大集合

|
| 刊登時間:2009-03-04 10:13 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
學校旅行日~~!  |
今朝調位
返到課室都唔知做咩
呃...
是命中注定的我又要同燒豬坐...
上在車
坐尾二
好想嘔
so sleeping
頂在個幾小時
終於去到la
yeah!!!
我地搵到最入
,不過都幾曬呀
食物101分
超好味喔
before食野
我們影在小小相
八兄弟姐妹們

食元野
再影過
哈哈
好多白痴的相

影元就
玩'麻鷹捉雞仔' & '糖痴豆' & '紅綠燈' & 'Bing嘭嘩
好搞笑
最後
2:30左右集合回程
咁就過在一日.
|
| 刊登時間:2009-02-06 09:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
忙到傻?!  |
年初一
出在荃灣拜年
向BaBa的BaBa逗利是
好開心
然後
姑媽.2個表哥就黎在我屋企
打麻雀
哈哈
打元麻雀
2個表哥就同我同細佬玩
玩GTA
一齊殺人
SO CRAZY
年初二
一早就去在YL
提早在同JJ慶祝生日
JJ
生日快樂
然後
去在姑媽到同表哥佢2個玩
又係打麻雀
同打機
超開心
年初三
就去在我BaBa的小學同學屋企
見佢地玩到好似小朋友咁
勁好笑
我就諗我地8兄弟姐妹大個在會點
一定會好好笑姐
年初四
出在去我mama的mama屋企
同表弟.妹玩
一日可以同到3個BB仔玩
有一個係2個月呀
好可愛喔
然後
又係同我的family打麻雀
日日咁打
真係唔知點玩都玩到知點玩lu
at nignt
就同family去在食飯
so happy
年初五
姐係今曰
一會又要去YL
去媽媽的妹妹屋企拜年
累死我LA
明天又要再出去
真係唔知幾時先可以停了 |
| 刊登時間:2009-01-30 04:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 35 | »
|