|
|
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
3D We are the champion!!!  |
WOW
都好耐冇上過黎qooza了
sorry
因為我太唔得閒了
日日都要唱歌仔
日日唱到8點幾
因為我們的歌唱比賽黎LA
我們3D真係太過貪玩la
一玩就玩好耐
不過
唔緊要
這就是3D同大家唔同的野
幸好
我們3D進入了賽
YEAH
我們無論結果係點都唔緊要
我們享受的係過程
唔一定要係NO.1
只要有努力過就得
3D
WE ARE THE CHAMPION!!!
團結係我地班既特產
|
| 刊登時間:2008-12-10 08:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
Happy Day!!!  |
哈哈哈
琴日一早就返在學校la
返完學12點幾
就同ming,JJ.yan去在M記食野
yo
無lala老婆yee打黎話比野我
係一件超靚既毛毛外套

係咪好羨慕呢xd
跟住就出在黃大仙
因為公公生日
係幫公公慶祝生日之前
我去在buy好多野
有狗仔(係隻公仔黎)粉紅雞毛掃

買完野就去左幫公公慶祝生日喇
超正
表姐整左cake
好好味

跟住返屋企 |
| 刊登時間:2008-11-16 07:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
五.6.日.1  |
星期五
yeah
text終於過去
好開心
辛苦在咁多日
係時候relx一下了
so
我就跟老婆們去了唱k了
哈哈哈
超high的
唱到6:30先返屋企

星期6
癲在一天
老婆yee終於頂唔住
病了
慘
冇得去行街街
so
我就同在老婆sau去在元朗行街街
好happy
yoyoyo
我buy在好多野
超開心
個日仲不停食

好好味
超正
哈哈哈
就黎做肥婆la
星期日
都係出在元朗
不過今日係同媽媽出
哈哈
我buy了好多野
yayayaya
然後去在搵表妹玩
跟住去在睇dog
見到好得意
媽媽唔比buy
我同細佬cry
到而在仲好想搵返佢
星期1
今日
到我頂唔住
病在
冇返學
仲有今日yan生日
生日快樂
Happy Birthday! |
| 刊登時間:2008-11-03 02:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 35 | »
|