今日科學堂 阿sir教力...佢叫肥輝.俊俊出去試範... 跟住肥輝抱起俊俊-3-...又叫阿平同杰去抬阿sir 勁好睇-0- 數堂 我幫陳嘉麗捨野 返d數w.s 俾佢鬧...好人當賊扮... 今日又收到利是... -0-
今日返到去 睇到杰同平玩1on1 -.- 我食左早餐就上去 第一堂誧識 阿sir講野好好笑... 到左音樂堂--又要練歌!!!今日係排上台既企位... 我企係第3行中間!!!好慘...中文阿sir要我地分組做野!!! 到左小息 杰拉任文亮入黎 大口軒幫佢手 抬佢隻腳...無奈 數學堂 簡軒俾miss話cheap精 佢交d功課得1張係功課 其他係白紙!!! 勁搞野 差唔多放學果陣 佢地話好臭 唔知邊個放屁...0嘴....