今日唔想返學...放左咁多日-0-" 一返到去 就做功課...仲未做哂!!! 好彩都趕到...唔使欠功課,,,好多人都欠 無奈!!! 上普話果陣 miss叫我地參加普通話dj d野-.- 我同平.肥輝 即刻走返去坐-0- 得返d女仔做... 電腦堂做ws 超悶!!!科學訓左成堂... 放學 呂文俊請我飲野-0-...
今日一起身就做功課 今日先開始 做死,,, 成日都係度做...2點幾去食野-- 做到8點先差唔多做哂-0-" 阿媽唔返黎整野食 又要叫外賣... 呢幾日都係顏仲健送黎-3-" 佢做左外賣...唔怪得成日唔返學!! 入左我到同佢傾左陣... 跟住又做功課 唉...