| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| 2008-04-16 |
分類: 未分類 |
天日仲有writing Text呀
都唔知我想點- -"
我都唔想打blog= =
唔打blog仲有咩可以做呀
今日同呂姐係msn到talking
好悶L.N.G-0-
悶到爆炸-v-"
天日比賽啦..!B1+油+油
+油哇>.<
我係個blog到同大家打氣-v-"
|
|
|
今日係我生日啦... 希望你會係我個blog到留言啦... 講聲生日快樂啦... 可以的話咪/\/\''送小小野比我囉... cm比你啦... ╭──╮╭╭╮╮╭──╮╭╭╮╮ │╭─╯│ ││╭─╯│ │ ││ ││││││ ││││ ││ │╭╮│││ │╭╮│ │╰─╮│││││╰─╮││││ ╰──╯╰╯╰╯╰──╯╰╯╰╯
|
網主回覆
生日快樂啦咁
Posted at 2008-05-11 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我係林汝葉
Posted at 2008-05-11 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- -...咩呀..都唔明你up咩 Posted at 2008-05-11 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx..XDD" Posted at 2008-05-11 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
a_a thx啦咁 Posted at 2008-05-11 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|