咁多日冇打 大家有冇掛住我牙 唔洗講 我都知有 嘿嘿嘿嘿嘿
今日想總結成個統測既程況
就個人黎講....我覺得OK
中文卷一:文言文比上次個小測易 但係記敘文 唔係一般難 奪命4式個幾題 都唔知點做好 唉 唔知點解份卷既份量 頂盡做9個字 但係
佢比成個鍾黎做= =但係都應該合格
ENG 1A:冇考文法 但係比想像中難 都應該合格既......
ENG 2:今日考 比想像中易 特別係最後個題 仲易過上堂做個個
ENG 3:原本同某E班某陳姓女勁人一組 點知.....變左個D班女人 但係佢都OK勁 我咁勁都話佢勁 你就知佢有幾勁LA
MATH:最唔想提既之一 唉 有題識做 仲要係草犒做岩埋 但係唔夠時間抄返落張卷到 咁就冇3分
之後次次見到振振 都見佢用D可憐既眼神望 唉 應該都唔合格多 飲恨牙 
PA:份卷多到你老母都唔信 7頁 5頁MC+短問題 2頁長題目 一題長題目起碼做半個鍾 成份卷做一個鍾 點做牙老闆
MC個到冇3個字 第一題長題目又冇半個鍾 得返3個字 最後個題做得9成 平唔到DR到CR 唉 但係我知勁多人做唔到個題LO
中史:明明有溫 又知道D答案 但係唔知點解寫唔到心中個ANS 唉 手腳唔協調
世史:都係有溫 都係知道D答案 但係有小小生理問題-----尿急 忍牙忍 搞到個腦咩都諗唔到 就係得2個字 急尿= =
下次唔X飲水
地理:唔膠識= = 9個字長題目 做左3個字 .......... 3個字MC 做左個半字 有小小唔明
點解 一科卷 要分2份考 一份MC 一份長題目 之後中間D時間 有3個字溫習時間= =
今次統測 極其令本大帥哥冇言 原因:
1:D卷既時間分配得唔好 EG:中文應該同MATH既做卷時間交換 PA時間加長
2:7科焗住係3日內考晒 應該用一個禮拜黎考
3:3日有2日 食完LUNCH仲要返去考 阻住我食LUNCH
4:唔係我個班既事 係A班既事 我覺得學校好9 佢地成班 3日都冇得早走 要就我地B班同C班
唉 今次 有小小失手= =對自己有小小失望
|