起身
返學
第一堂:中文 聽左陣 OK 完全明晒[好似] 之後做MATH HW OK 唔識
第二堂:中史 都係個D LA 戰國時代 都識 都係候MAYH HW
小息:去左E班 問MATH 去左同有去差唔多 做左半題 可能E班 唔識做中文MATH
第三堂:PA 做MATH 做完 聽書 好野 有野唔識LA 可以比D心機讀LA
第4堂:MATH 振振冇返 做WS 唔識= = 好彩 後面個個D MATH 都唔錯 都教到我 之後 周圍走吹水
話說到矮仔玩 輸左個個要打X機 點知佢唔打 = = 唔爽
LUNCH:同弘仔食 發現有2舊野唔見左 返到去 係E班 見到吳榮2兄弟 之後去串大家姐
神牙完諒我牙 我又唔小心串到大家姐落淚 唉 點解會咁家 佢咁廢家 但係我諗住放過佢
第5堂:ENG 訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓
第6堂:世史 聽書 好野 講到希特拉LA 幾時先教完牙 到上年差唔多 唉
放學:串多次大家姐 之後有人同我講話佢比人捉 SEND SMS 去睇 佢見到我 啤我 之後指住我 同個MISS 唔知講咩 算
之後去左上水睇下本中文有未 點知佢話禮拜尾先有 FXXK
之後搭巴士返黎 見到上水D學生 唉 好惡劣牙佢地 D態度 唔係低能 就係......
|