YO....
過左成個新年假
唔知大家有幾利是呢?
小弟既利是係冇正式計有幾多之前就洗得7788
大約....1XXX-2XXX
-0-姐係冇講過 呵呵
今日第一日返學[新年假後]
有人歡喜有人(仇)........
係[愁]至岩
哈哈
無可否認我係歡喜個邊既
起碼有中史上......
而且今日有令興奮既做功課遊戲- -
5樣未做
中史X1
世史X1
地理X1
中文X1
MATHX1
今日堂堂都出全力做[中史冇]
做左4樣
點解只做4樣?
因為MATH唔做
老江都唔理
咁姐做唔做都得LA
大家話係唔係.......
今日MATH派測驗
12/50
全班最低
但係我都係好開心
因為MATH呢D咁既科
愈低分我係愈HIGH= =
我膠膠地冇計
之後周圍同人講......
LUNCH自己$食野
唔好食....
因為要用自己$
但係都好既
咩都用人地既都唔係咁好
今日起LUNCH用自己$食
各位係唔係好開心呢
冇左個人同你分享你既食物
令到你可以增肥...........
之後放學
同樊,文宇,琦琦,盈去左M記
食野+吹水
重拾起學期頭既開心日子
講就咁講
我日日都咁心
不過
學期頭係朋友間既歡笑多D
依家係HEA既既開心
2者間
朋友既歡笑既開心
最好日日都好似今日咁就好
特別令我HIGH既依然係個12分-0-
唔知點解
我覺得MATH係會考攞U
我係會極HIGH
哈哈
仲有由今日起教會人請叫我小飛 THX
包括你.你.同你.
姐係邊幾個??
唔知呢 嘿嘿嘿嘿
咁多日冇打
今日打返多D
大家係咪好開心呢
但係我有個問題.....
[小飛]個[飛]點打??
真係唔識
上面個D係COPY返黎=O=
呵呵
今日係咁多
再見......
|