琴晚......
打PSP
打到2點幾
差打到STOP唔到-0-
好彩....定力夠
如果唔係都唔知點算
因為今朝差D遲到
7點11先起身
好在住得近
好在我對儀表唔注重
之後用10MIN梳洗+行返學
係最後一MIN入到學校
好彩.....
我唔想又因為遲到又多個會破壞我前程既野
咩黎??
心照......
MATH堂差D比老江玩死-0-
無LALA放左我去中間行既第一個位-0-
悶到我牙
未試過成堂上得咁無謂
聽書又唔明
訓教又比佢整醒
吹水又冇人同我吹
未試過上成堂都冇笑過= =
搞到我好愁咁樣
破壞我形象
又令到我地理堂玩得仲放
好彩都有聽到下書= =
睇黎我只適合玩玩下上堂
太悶既堂+聽唔明既野=殺左我算LA
放學.....
玩飛行棋.....
我,琦琦,盈盈同達達[肥軒玩多D]
大家係到食黎食去
好爽
之後[盈盈3條6事件]
話說
我見就玩完
就話[不如3條6,WIN左個D棋都要都再玩過牙]
D人又好樂意既接受左
就後盈盈好成功既做左第一個受害者-0-
之後佢話唔玩走左去
到最後我WIN
我勁
呵呵
之後同肥威捉盲棋
2埸都LOSE左-0-
飲恨......
今晚早D訓.....
唔可以再咁遲起身.......
BYE LA
|