今日 去教會 點解?? 因為活動隊開會 12點9-2點半 之後係感恩樓hea 打左陣機 食左陣糖 又食左陣西風 hea到chy黎 我就走 之後出mk 有6xx 諗住訂野係落100訂 點知要500 搞到我冇得買碟 実里D碟 T_T 平野綾D碟 T_T 我何年何月先可以帶你地回家呢 唉..... 今日完了吧..... BYE咪