今日12點幾先起身= = SO 冇去辯論 同小峰等人出MK 唱K 唱左4個幾鐘 2幾點-6點幾 差唔多失聲= = 之後出信和 我見到 見到 実里之前個幾隻碟 天阿 點解要咁做 冇$買 你做咩要比我見到 FXXK阿 好咩都唔想講 BYE咪