9點幾起身
係床到玩psp
玩到11點幾
之後睇動畫
2點
lcf打黎
叫我出去
我冇理
keep打機
打多一陣
2點3出去
2點xx到教會
小組
玩game
.........
無言
之後
崇拜
遲左小小
我份light
冇講道筆記
好波
完左
吉野家
之後
東SEA堂
$6包
之後又返教會
飲水!?
之後出沙田
睇[I DOOR THIS ONE HOME]
第一次坐第一行
好正
睇到我想爆X
但係套野都OK
之後
去WC
係一個小小既誤會下
差D入左女WC
想知點解
問我LA
睇戲個陣
CHY撞到一個[卓家友人]
唔洗$有DINNER食
好波
食元氣
之後返粉嶺
我去左OK買左本正野
CHY去7仔買
我唔LIKE 7仔
之後返屋企
CHY搵人LO
搞到我同榮POICE逗
OK
GOOD晒
咩都唔想提
返到HOME
搞左陣野
就訓左
PS:榮華好好波
係咁
BYE咪
|