考完試第一日
多D野打
返到去
調位跟學號坐
好爽
脫離PIZZA既魔掌La
第一堂:中文
Y MAN 冇返
SO冇卷
溫SIR上頭半堂
都係玩
之後
係某個TA上
同琦琦吹左陣動畫
之後玩7級豬
BIO輸左
嘿
令我諗起上次交流團
玩7級豬輸左
係架船到唱歌= =
好波
之後中史
3選2既題目
勁多人做晒3題
超好笑
哈哈哈哈哈
戚宦相爭既第2問
係我打機打到識做
好波
估唔到打機有助學習
嘿嘿嘿嘿
佢對卷
我訓教
佢派卷我先起身
22.5/40
合格
YAYAYAYAYAYAYAYA
錯左2個字
原本23.5的說
最高分33
之後29
都算高分
好滿意
RS:玩掛
唔記得
嘿
MATH:只可以說
好波
27/100
10次唔合格完成
有誰想同我慶祝
留名
我係我唔明
3X分有得去R班
點解我27冇得去
唔通
連學校都放棄我牙[請代入某個下雨既廣告]
地理:
卷一:20/45合格 YA
卷二:12/25差一分 算
總分[70分]:32/70
[100分]:45.X/100
好爽
最爽都係
有一分傳意分
第一次有
好感動
差D落淚
LUNCH:
好耐都冇做既攞人飯食生涯再開
今日要多謝:
CHY,弘仔,9材,勇仔,羅豪,HEYMAN
ENG:8成人GE合格
勁多人唔合格既LISTENING
好神奇咁合格左
42.5/78
比我發現左一個好偉大既理論
[冇信心既科就會合格.有信心既科就唔掂]
MATH我好有信心合格
點知......
但係LISTENING我冇信心
但係都好高分下...
改正
比左1X張單行紙人= =
之後膠抄
話說
我諗我知邊個係ALL FORM 最低分
係得1分既錫仔
好波
HIST:42/74
我都冇聽佢講野
睇書
話說MEN宇
比MISS
計小左12分= =
58變左46
好波
放學:
係學校膠左一陣
之後同CHY走
係BALL場
到同MEN宇吹左陣水
THAN
食4草
感謝CHY大哥
之後某女出現
本來諗住去搵榮既CHY
停左佢既腳步
玩左一陣
某女走
佢先出發
唉
話說
榮你學咩舞??
依家對冇派個D卷都好有信心
因為PA一定合格
潔嫦講過
成班都合格
唔洗煩
YA
中文
都應該會合格
話晒係中文最掂個科
呢科唔掂
我都冇咩科掂
ENG都應該掂
YA
我覺魏考得好好
起碼中史同地理合格
YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA
|