熙@長門SF--宅男記事
CM
バカ野郎
yipkahei1992
暱稱: [小肥][長門SF]
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
冇題
To Love...
SABAR..SABAR..SABAR....
開心出團日...yayaya
一万年とか二千年前らしてる...
文章分類
全部 (145)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 166
今日人氣: 61
累積人氣: 3310
好友名單
2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


星期一[動畫日] 開心 分類: 未分類

考完試第一日

多D野打

返到去

調位跟學號坐

好爽

脫離PIZZA既魔掌La

第一堂:中文

Y MAN 冇返

SO冇卷

溫SIR上頭半堂

都係玩

之後

係某個TA上

同琦琦吹左陣動畫

之後玩7級豬

BIO輸左



令我諗起上次交流團

玩7級豬輸左

係架船到唱歌=   =

好波

之後中史

3選2既題目

勁多人做晒3題

超好笑

哈哈哈哈哈

戚宦相爭既第2問

係我打機打到識做

好波

估唔到打機有助學習

嘿嘿嘿嘿

佢對卷

我訓教

佢派卷我先起身

22.5/40

合格

YAYAYAYAYAYAYAYA

錯左2個字

原本23.5的說

最高分33

之後29

都算高分

好滿意

RS:玩掛

唔記得



MATH:只可以說

好波

27/100

10次唔合格完成

有誰想同我慶祝

留名

我係我唔明

3X分有得去R班

點解我27冇得去

唔通

連學校都放棄我牙[請代入某個下雨既廣告]

地理:

卷一:20/45合格   YA

卷二:12/25差一分 算

總分[70分]:32/70

[100分]:45.X/100

好爽

最爽都係

有一分傳意分

第一次有

好感動

差D落淚

LUNCH:

好耐都冇做既攞人飯食生涯再開

今日要多謝:

CHY,弘仔,9材,勇仔,羅豪,HEYMAN

ENG:8成人GE合格

勁多人唔合格既LISTENING

好神奇咁合格左

42.5/78

比我發現左一個好偉大既理論

[冇信心既科就會合格.有信心既科就唔掂]

MATH我好有信心合格

點知......

但係LISTENING我冇信心

但係都好高分下...

改正

比左1X張單行紙人=   =

之後膠抄

話說

我諗我知邊個係ALL FORM 最低分

係得1分既錫仔

好波

HIST:42/74

我都冇聽佢講野

睇書

話說MEN宇

比MISS

計小左12分=    =

58變左46

好波

放學:

係學校膠左一陣

之後同CHY走

係BALL場

到同MEN宇吹左陣水

THAN

食4草

感謝CHY大哥

之後某女出現

本來諗住去搵榮既CHY

停左佢既腳步

玩左一陣

某女走

佢先出發



話說

榮你學咩舞??

依家對冇派個D卷都好有信心

因為PA一定合格

潔嫦講過

成班都合格

唔洗煩

YA

中文

都應該會合格

話晒係中文最掂個科

呢科唔掂

我都冇咩科掂

ENG都應該掂

YA

我覺魏考得好好

起碼中史同地理合格

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA