我6點幾先訓 1點睇動畫睇到5點幾 其間同珍又msn左2個鐘 又係天花龍鳳咁吹水 好冇目的= = 睇左幾套 冬季新番 [狼と香辛料] [ロザリオとバンパイア] [みなみけ∼おかわり∼] 3套都唔錯 必睇之作 加埋之前個D 要用好多時間 可以廢棄我既學業LA YA