YO
今日
中文說話
唔洗講.....
好掂
但係我驚佢話我講太多野
扣我分= =
15分鐘我講左4分幾
佔左差唔多3分1
冇辦法
總結都用左2分鐘
之後D人又唔多講野
搞到我講又好似講得太多
唔講又用DIE AIR
好辛苦
之後又差D講唔完個總結
好彩
都講到7成野
但係講得勁LAG
又要超快
唉
差D死左係個到
話說
今日見完[禽獸芝]
但係依家已經唔記得佢個樣= =
記憶力又差左= =
最後
実里が大好き 大好き 大好き 大好き
還有
水樹奈々的聲音都唔差
但你我真係唔知佢可愛係邊= =
有冇人可以同我解釋
明天
世史+英文LISTENING
我驚做做下LISTENING又訓左= =
WHO CAN HELP ME?????
ANS:実里OR小綾
但係EXAM緊冇得聽歌
唉
死緊
以上
BYE咪
|