E.X.A.M.SYSTEM 始動する [E.X.A.M.SYSTEM 起動]
[P.S. E.X.A.M.SYSTEM 係BLUE DESTINY 既系統]

睇下佢右手
幾大隻EXAM 係到= =
考試狂人= =
話說.....
上面D野冇咩特別意義
只係想帶出[[E.X.A.M.]]到左
今日第一日
MATH
第一日就係D咁既科
真係想爆操
又要早放
冇LUNCH食
4草AGAIN
撞到大佬誠同啟超
吹左陣水
之後返屋企
打機
我覺得自己懶左好多
份中史校本評核同依家都未做
假期HW都冇做
交流團既文又未做
仲之咩都冇做= =
仲要愈黎愈多野玩
汗......
想死中
強烈要求有能之(女)士
監督我做野
以上
PPS:[MATH做左9成內容 但係我估都唔荒合格 第十次唔合格既話 一齊慶祝去]
PPPS:[明天有地理補課,有意既同學記得帶書]
PPPPS:[有$攞GAME LA]
|