今天7點幾就起身
因為又要出西環聽野
去既過程,經過
唔好提.....
因為冇咩特別
返黎
返屋企先
因為漏左4律
點知返到去攞左
食完小小野
之後冇攞到返教會
咁我返屋企做咩= =
(4律仲係到,冇唔見)
之後去左4草食野
再返教會
返到先記得
今日有街道佈道
之後攞完物資
出去佈
好成功佈左個細路聽
之後搵多個
[唔得閒,趕時間]
見到盈盈
同佢佈
佢又唔聽= =
呢d叫fd
ok得晒
之後返去教會
個個都好忙
之後走左
返到屋企
魔獸again
玩埋個d未玩完既save
搞掂都成9點幾
之後琦琦send左[Animelo Summer Live 2007 Generation-A]入面実里同平野綾既比我睇
好神奇既係実里個2段都係d聲快過畫面= =
反而平野綾個段又冇事.....
冇言
之後自己上youtube睇
純白サンクチュアリィ:
君がくれたあの日 :
平野綾:
我D日文太差
加上d樂器又大聲= =
聽得唔係好掂
小綾件衫[上半身個件]
覺唔覺好熟口面呢
估下邊到出現過
以上
|