今天
是學校的聖誕聯歡
我不嬲都對呢D野冇咩興趣
返到去只係坐
野又唔食
又唔會參加D GAME
返到去班房
係一個角落頭到睇書
之後比牙嫦見到
迫左我坐出去
OK
我出
之後坐左係9財,牙俊個便
之後我地3個係到睇書
今日唔知做咩
成朝都肚餓
之後就食野
食下食下
就ENJOY係入面
之後玩GAME
[大電視]
有好多好神奇既字
[大白鯊],[PIZZA],[PIG]
仲有好多野......
上至學術,下至明星
真係好多
玩完之後落禮堂崇拜
開頭好悶
冇野做LA
係到學個指揮點指揮
之後校長又係到講D唔知咩野
一講又講左4,5個字
勁悶
之後到D MISS,牙SIR唱歌
我地班係台下係咁叫
好明顯.....
有我既地方
就會有人起哄
好神奇
完左之後
回家
開始聖誕大假
以上
|