今日超爽
但係都係有小小唔爽
唔爽就係份音樂
搞左咁耐先有返份場刊
但係張飛尾比人掉左
無言
之後冇做
好野
冇分
好多謝掉左我張野個個
多得佢唔小
就係咁我冇晒做功課既feel
就係連中史開課本評核都冇做
星1交 要扣4分
算la
慢慢黎
講下今日
OLE出左去中環呢D高等人去既地方
發現真係唔岩我呢D低等人
人多
車多
野貴
個個英文都超勁
向個好似香港人既人問路
點知
佢用ENG同我講佢唔識中文
無言了
之後
行行行行行行
影影影影影影
冇力了
之後回程
買左本ANI-WAVE同G-ZONE 睇
嘩嘩嘩嘩嘩
有實里的
進入戰鬥
狂希先攻
狂希用了翻閱
ANI-WAVE HP-1[99999/100000]
ANI-WAVE 用了茅原實里的相一頁
狂希 HP-9000 [1000/10000]
狂希進入痴呆狀態
G-ZONE 進入戰鬥
狂希先攻
狂希用了翻閱
G-ZONE用了[涼宮ハルヒの約束發售日壓後消息]
狂希HP - 0
狂希進入發怒狀態
G-ZONE同[別冊ACG-ZONG之平野綾消息]
狂希 HP - 1000[0/10000]
狂希死亡
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Message 01]發售倒數12日
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
最後
由聽日開始....
我得閒會發佈我對實里OR平野綾既歌感想
原本今日想打
太累了
放棄
明天8點起身
出西環
之後返教會
星日出MK
天牙
冇時間睇動畫LA
電腦就黎爆GB
HELP
以上.....
|