今日在家中......
可以有咩做......
動畫+小說+聽歌=ALL DAY既消遣
睇左1X集風之聖痕
睇左4本幻刃仙緣
聽左好多次實里既歌......
[天音:平野綾呢?]
[這個.......好問題......當然係有LA]
又睇左次激奏.....都係咁好睇......
以上.......
冇野LA
係咁多
其實仲有.....
拉落去睇
其實係冇家......哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
比我昆左LA.....嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿
真係有既睇落去LA.....
記得比聖誕禮物我牙^︸^
|