今天[英詩獨頌]比賽
當然LA.....冇獎
但係都有81分
都OK高家
仲要高個上次一分
YA
比賽個陣有好多人超好笑
有個仲肥過我肥仔
一睇就知冇練過
讀到一半都冇就開始唔識要個評判係咁題
成場都係到笑
又有個高佬
講英文講到好似中文咁
有條友係咁做手勢
但係個評判都冇睇過= =
之後比我後面個個串
返到去
已經放學了
我又周圍同人講我點衰都有81分
哈哈哈哈哈
但係講真....
我冇練好姐
我練好一定有頭3 LO
THEN
辯論.....咩都冇做過LO= =
DINNER:4葉草
冇人係屋企
爸返大6
媽去左大個個家姐
家姐去左條仔到食
冇人理我=︵=
話說....我係到寫緊D好正既野
遲D POST上黎
話說......好似生病了= =
D鼻水係咁流
好似條河咁
但係我又唔覺我有病到= =||||
以上
|