今天
整天在家
唔好話出街
房都冇咩點出過
你問我有冇睇動畫
都有既
睇左一集[魔法騎士レイアース]
咩話
你唔知係咩= =
唔好玩la
你細個冇睇過架= =
冇......
你都唔知有冇童年既 = =
咁你知唔知咩係[Tsubasa翼]牙
哦
今次你知
咁你應該知邊隻野叫[蒙歌拿]LA
你知
哦
媽的
你有個好地地既本尊唔去記
就去記過複製品
你好野
算
比個OP你睇下
睇下可唔可令你記得返
好
你記得LA
我欣賞你.....
咩話...
你都想睇= =
http://www.56.com/w59/album-aid-1451638.html
自己上去睇
唔好煩我
返正題
睇完個集之後
打魔獸3
自己一個玩守城
又唔係話好好玩
但係都OK
又可以waste time
幾好
話說套[幻刃仙緣]已經睇完
只係未Re包 姐
有興趣睇既好快d同我講
破產倒數
1.[Message 01] 5日
2.[涼宮ハルヒの約束] 6日
3.[我生日] 103日
4.返大陸出trip 4日
都係個句
我唔係到既日子
唔洗掛住我
我知我就算咁講
你地都係會好掛住我
好感動牙
呢D就叫朋友
明天8點出西環
以上
|