之前個晚2點幾先訓
今日7點幾起身
因為要出西環聽野
8點幾係粉火同玉怡,展希,肥威,仲有個唔識集合出西環
搭火車出MK
再轉車出西環
出到去聽左個勁悶既講座
講左好多野
但係一D都唔記得
之係走LA
玉怡同肥威買左野食
當然
我又好厚顏無耻咁攞左黎食
真係好好食
個菜肉包
超正
之後搭小巴$12.2
咁就搭左成$50
好貴
之後返教會
小組
崇拜
直落
之後.....回家
行行下
見餓....食4草
食完....回家
返到去
比家姐搶左電腦
搞到冇得用電腦
之後返房睇書
睇睇下訓左
6點幾訓訓訓
訓到凌晨2點幾起身
點知一出廳
就比牙媽叫上床再訓過
如事姐....
|