今天
聖誕假 FIRST DAY
同森仔出去MK睇戲
I
Am
Legend
超正
Will Smith好型牙
套野講咩?
自己去睇LA
但係有個位好怪
Will Smith話個D變種人冇社會XX
但係我又唔係好贊成
因為個大佬
因為有個同胞比主角捉左
所以想報復(個人見解,可能錯的說]
成套都冇咩悶場
集血與淚於一身
所以你有咩理由唔睇先
睇完戲
一定要行街LA
信和就一定有去LA
可能同森仔出去
仲係覺得好似冇咩驚喜
唔緊要
都講左野
綾波麗----山口式 $$105
原本可以唔買
但係有把郎基斯奴槍又唔同講法
把野仲高過本身隻綾波麗
真係好正
最後
破產倒數
1.[Message 01] 5日
2.[涼宮ハルヒの約束] 6日
3.[我生日] 103日
好STILL ENJOY貧窮日子
以上
|