今日
ENG ORAL
10點8
多謝文哥幫我睇
點知
都係遲
遲左2.3分鐘
所以
冇準備就去考
但係我不嬲都係唔準備
都考得好好
點知
條問題太.....
所以
死左掛
我覺得差左= =
考緊個陣
電話係咁震
CHY同吳榮雙子搵我
之後同佢地出上水搵LCK同詹詹食LUNCH
FIRST WE GO TO OK
個到有條友
都唔知係唔係做野
做野個陣係到同我地吹水
之後維園
唔好去個到食LUNCH
好難食(上至飯,下至湯都咁[正],唔好提)
但係食個陣玩得好爽
最經典------->朱古力事件
哈哈哈
係張寫野食字到寫
一杯多甜(我)一杯朱古力(詹) 少冰(4杯都係)
但係冇同個侍應講
哈
超GAG
話說
CJY 成日都唔知自己食咩
晒我D時間
古語有云:(TOM IS MARY,TIME IS MONEY)
就咁冇左好多$
之後去左7仔
CHY買左本野
THAN買珍珠奶茶飲
不過唔係我
係CHY
到借左HAND PHONE
之後睇碟
有幾隻碟想買
遲下先
有條友啤我地
佢既眼神同我講(我覺得你地會偷野)
搞到我地個個都好唔爽咁走
之後返粉嶺
詹詹走
入去個陣
比人捉住= =
同人問我[HOW OLD ARE YOU?](其實佢用中文)
我答[中一]
佢話(咁姐係幾多歲)
我答(11,三月生日)
佢信之後放我走= =
邊有人11歲就中一
你估我係神童咩[–.–‘‘‘]
之後送LCK返去
跟住返去聯和墟
比人捉到我衣著不儉
好野
我覺得係吳榮X累我
如果唔係個句[HI]
算LA
唔緊要
一缺姐
我受得起
返到屋企
發現....
我外甥滿月要出MK飲
OH NO
之後CHY 唔吳榮雙子退場
我係到搞PSP到手機D野搞到4點幾
5點半同珍MSN
傾到6點半
由ENG ORAL講到我外甥滿月再吹到教會
次次同佢MSN都係講到離開頭講野好遠
之後6點幾開始換衫
8點先出門
去到成程悶
11點開始走
11點2到MK火車站
12點返到粉嶺火車站
12點3到聯和墟
12點半上車
1點幾到沙頭角
之後BEAR BEAR 接我去LCF到
佢地玩PS2
我玩PSP
之後我JOIN佢地
THAN CHY走
再過一陣睇碟
[驚奇4超人2]: [銀色衝浪手現身]好GAG個大陸名
睇睇下訓左係地下
用左吳榮件衫做底
CHY伴衫做面[訓訓下做埋底= =]
到最後我攞我個袋黎放腳
之後睇12日個日 THX
p.s:遲D幫你地叫新名(CHY,LCK) 嘿嘿嘿嘿嘿
|