HI 今日HEA足成日 今朝攞左5X-6X本書返學 本來行2個半字既路 搞到行左半個鐘先到學校- - 成日都係包書 冇咩特別LO 人生就係咁 HEA下HEA下又一日 膠下膠下又一DAY 唉 好冇意義牙- - 幾時先可以過返D正常既生活牙 SO 明天見 BYE咪