死la 冇咩心情打blog= = 冇辦法 成日hea 都唔知做過d咩- -|||| 我今日只記得 振振既[嚴重輕傷] 仲有放學做sba 同去左9材屋企 加埋今日既周會既起哄 就係咁多.......... 記憶力又差左.......... 死 7點幾就眼訓.... 好明天見 bye咪