今日....
北區聯校老師偷懶日
放假一天
so同琦琦,淑華出mk
約左12點半
點知又改12點9
我到12點10先出門
點知去到琦琦都未到
我問淑華
原來琦琦冇比人鎖左係屋企
佢條key唔見左
等緊佢媽返去開門.....
1點4琦琦到
之後出mk
係車上講左好多野
之後到左2點....
去左影貼紙相
影左咁多次...
最好今次
同呢D FD
影得放D
仲有開始知點擺POS
影完...
去左睇扭蛋
淑華一扭就扭到佢要既野 勁
琦琦同淑華扭左珍寶珠食
THAN GO TO信和......
行左上面個3層
我只係買左一本煉獄天使12
但係淑華已經用左1XX扭野 好波
琦琦都買左本書
之後去左join小峰+珊珊
搵左佢地
又影多次貼紙相
呢相都好好
有我既恨樣
正到爆
又見到偽PIG YIP
勁[令]女LO
之後去吉吉家食野
又做牙4比人的去買野食
一個人買+攞3個人既野= =
一路食一路吹水
勁正
之後返信和
行地下個層
買左実里既[HEROINE]($280)同長門大神(198)
好
破產............
星一得返$50
聽日收埋翁家既$50
都有$100
但係.....
聽日有團......
小學同學搞
冇得唔出席
我唔知星一點算-0-
DIE HAND LA
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日有嘉賓.....
係女黎....
LCF好勁.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日好多出MK LO
神奇-0-
咁都撞唔到
哈哈
要做辯論既野
BYE
|