琴晚4點幾訓 所以今日3點幾先起身 打左陣機 就比人的左出街 因為大個個家姐生日 今晚同佢食飯 但係都唔洗出到長沙灣咁遠- - 去到都係打機- - 悶..... 之後11點幾先開始返屋企 12點幾先返到屋企= = 好攰- - 本來都想打多d野 但係今日會有d咩可以令我打多d-0- 值得一題既係我火車到打機 可能我打機既時候太pro 搞到有個靚仔過黎睇我打機 哈哈 夜了 要訓了 BYE