唔知點解 琴晚3點幾訓 今日可以12點幾起身 之前明明會訓3點幾4點 無言 起左身..... 無幾耐 就比牙媽的左落街.... 食野 之後比佢的左去買D同我冇關既野 晒我D時間-0- 返到屋企3點幾 睇左陣動畫.... 之後上網DOWN歌同動畫 6點幾....... 比牙媽迫我幫佢砌個櫃 整到9點幾.... 我先有時間食飯..... 仲要唔夠飽..... 好慘 超餓........... 整野食... BYE