講奸商之前....
講下學校既事先
MATH堂
可以返返平城到坐......
平城係邊??
LOCKER行第3個位
個到係人間天堂
食野,打機,睇書,包書......
係HEA,亂黎既好地方
坐左係中間3日
冇錯
係個到係留心左
但係冇得亂黎
唔習慣....
中史TEST
冇估計錯
應該唔合格
因為答題有問題......
有D前因冇寫
唉
死得-0-|||
今日中文
我做新聞評論
我琴日做左個幾鐘既野
比話MISS評價好全面
好滿足.....
地理堂
HEA足全堂
呵呵
ENG堂
都係HEA
OLE
睇左之前活動相既片
比人串
而且D相個頭好亂
搞到得好唔好意思
呵呵
成2大堂都係HEA居多
呵呵
HEA中神手
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
奸商.........
真係配服佢地
個D角色CD4手歌 得2手有人唱得都接受到
今日上網
睇到AYAKASHI D 角色CD
得O左
4手野
1手歌
1手OFF VER.
2手講廢話-0-
配服D奸商到爆
之後[夏娜角色歌CD Drama]
2手歌
2手廢話
OK我認......
係因為得聽唔明先話佢廢
原諒我........
但係D奸商真係好奸
等緊十字架[ロザリオとバンパイア]出第4隻角色CD
無口女角 係吸引我多D既
話說我睇套動畫到已經估到佢會出角色CD
但係佢都好過其他動畫出角色CD
起碼佢係到套動畫到有賣廣告
播下手歌
咁D FANS就唔會覺得自己買得不明不白
高招 奸商係奸D 係攻心計D
狼と香辛料又係咁
電視唔播第7集
迫人買DVD
就咁買一隻DVD又好似有又D唔知點形容既慾望買埋其他個D
所以話日本奸商係奸D
好在我係上網DOWN
香港又唔係好多地方有得買
如果唔係D錢點夠用
我又要買書,又要聲優既野
做鴨都唔掂-0-
所以話我好配服D奸商就係咁解= =
今日咁多先LA
要背教會野.........
VERY BUSY
.............
留CM 唔該
幾日冇人留過
搞到我好似自己同自己講野咁
唔好咁對我
我地係朋友
所以CM唔該............
BYE
|