今日教會日
我12點55應該到教會
但係唔小心遲左
係我錯
原諒我
之後排宣傳
CHY.....
背唔熟
多唔係借口
快D背熟D野
我地研究下點做得浮誇D -0-
之後回校家長日
15/42
唔係我勁
係D人廢
比MISS講左我好多壞話0-0
到夏天....
有好多問題會好好多
之後回家換衫
再回教會
崇拜
小組
LCF話下個星期佢會帶一條女返黎
唔知會唔會係[萌]人呢
之後吉X家
之後X田
睇魔法奇X
女主角好正
個樣同天真既性格
岩我........
個劇情......
好爛
因為我估到個尾
而且個BOSS
又係廢...
得把口勁
同我一樣
個皇后條令同隻老鼠好PRO
最後仲要出書
掂..........
之後回家
發現....
張飛尾....
唔見左......
CHY話比佢個張我YAYAYA
最後.......
翁家飛$唔該THX
BYE
|