琴晚......
3點幾先訓- -
打機打得太爽.......
今朝7點幾就起左身=-=
神奇....
今日梳洗時間:??(唔記得左)
今日冇撞到晶晶同欣欣
因為早左出門口
返到去諗住上班房
點知比傻仔基捉到
冇得上-0-
之後早會
ALL 廢話
上去
中文......
上堂??
唔記得= =
我只記得中史之後個D堂
堂堂都打機
MATH冇
因為TEST
個TEST 都OK....
之後放學....
去左電腦室做ENG BUILDER
THAN搵CHY HEA左一陣
最後辯論....
7點幾先放
-0-
攰
又要比MISS話我=-=
之後回家
因為返大6一事
同家人發生磨擦.
令好好身身身一天
令我好唔爽
算吧.....
今日就咁LA
BYE
|