!? 做咩say sor!? 因為我諗住30回cm 點知..... 因為HW既問題... 個晚冇時間回 真係好唔好意思 琴日都係 留校做HW 7點先返到HOME 攰.... 又要做MATH- - 所以都冇打 今日得一份MATH 所以多D時間 但係今日冇咩事.... 所以... 算了吧 BYE咪