琴晚3點幾訓again
發左個膠夢
係個夢到
我上堂電話發出聲音
但係miss又比我講電話....
好膠-0-
4點9起身
超唔想起身lo
超攰
但係都死左起身
搞左2手歌時間
出門了
行行行
今日撞到張家俊
條友偷左我卷包書膠以為我唔知
死膠人- -
之後回校
地理...
正野
默書.....
冇出cat
所以唔多掂
我唔可以再比自己墮落落去
我唔會再出cat....
但係我又懶得搵...
算la
默完聽左陣書
打機
miss話我有絛問題問得好好同好留心
但係我亂問+打機- -
好負6
(好似)係中史
打機+抄note
中史堂好正
miss成日搞gag同講廢話
rs:去左搵miss 6
中文....
講新聞犒.....
好廢話都- -
math:3角學??
都ok...
留心聽日係掂
但係我係到包書lo
lunch:溢進
好gag lo
個女人攞d drink 黎
我以為係我地既
之後我係到玩a cap of mike tea
係到搞
點知d drink唔係我地
係隔離既馬錦x同學..
之後個幾條友啤我-0-
我搞野咁勁
無論係搞事,搞gag
所以佢地因為多謝我
而唔係啤我
之後西史...
個份訓住做既test----合格wo
勁
我好佩服我自己
pa:愈黎愈唔明- -
所以打機...
放學補測math
13/30
唔合格
oh no
之後回家
爆埋無雙蛇蛇
今日係咁多
聽日好忙+返大6
so 聽日唔打
唔洗掛住我
bye
|