哈哈哈哈哈
今日329
聽日係一個偉人生日
個偉人姓葉LO
講下今日
幾開心..哈哈
好surprised LO 哈哈
話說琴晚4點幾訓[今朝!!!]
6點幾比D小昆蟲搞醒左
比D蚊仔咬
但係一陣又訓返
之後10點幾起身
約左CHY10點早餐...
遲到...
點知佢地改左11點半- -
之後11點半先上VAN仔
去到....我最早到LO
之後吳熙哥入隊
一陣CHY,翁家,LCF加入
早餐團出發!!!
我食左個吉列石斑飯$29
OK LA
係個黑椒汁差D
之後12點4??
早餐團變成BAND房團
向BAND房出發
衝牙
BAND房都OK多人= =
司徒牙,KAWING姐,智叔!?仲係同教會D人唔太熟,要努力D識人
我係BAND房到HEA
2點...
我離隊
去帶新手--森仔去教會
返到去等左一陣
之後小組
玩琴日寫紙搞GAG既GAME
好好笑
可惜有D人唔係到呢
之後比人的左出去[自己行出去]
入去用CAKE食
好感動...[扮既]
感動到落淚[用水整出黎]
之後食CAKE
好正
[神之子食CAKE法]唔搶冇得食....
哈哈
崇拜....
今日LING姐講導
講朋友....
之後去左一陣粉中
回家
訓教
8點幾起身
食飯
今日MSN好正
因為我改老鍾名
搞到神之子M群出現改名之風YA
聽日我生日
CM唔該
好88
|