今日勁HEA........
HEA到做過咩都唔記得.......
算LA
都係個D
值得講既係辯論既HEA
因為辯論今次係5樓既電腦室.....
所以CD粉講野個陣我係冇聽
因為我聽IPOD
又用左D小方法令鎖機左都可以做自己野
哈哈
但係好唔爽既係.....
比弘仔屈左餐4草......
冇左13$ T_T
今日咁小野..........
用CHY琴日既100問黎擴充內容...........
1) 你中文名系?熙
2) 你英文名系?HEI
3) 你中意既花名系?小飛!!!!
4) 點解會做100問?今日BLOG冇野打.....擴充內容用
5) 個xanga或者blog用左幾耐?冇3年0 8個月
6) 你覺得自己點樣?平凡以上 帥哥未滿/帥得驚動黨中央- -
7) 你愛自己多d定愛人地多d?愛実里
8) 你中意咩寵物?女人
9) 你系唔系獨生?NO!!!!
10)你幾歲?15仲有32日到16
11)你既夢想職業系?
12)你有幾多個朋友?無限
13)你有幾多個知己? 無限
14)邊個系你best friend?神
15)咁佢系咪你知己?係.........
16)你有冇試過唔記得左朋友既生日?差唔多到 有人提-0-
17)咁事後有冇內疚?冇需要
18)中意用塗改液定塗改帶多d?米青液-0-
19)有冇試過自己整100問?冇咁好諗頭
20)玩開邊個論壇?冇......
21)中唔中意睇書?VERY
22)最大既興趣系?睇動畫
23)中意睇邊類型既電影?科幻/恐怖/笑片
24)你愛你既屋企人嗎?VERY
25)你信奉咩宗教?基督教
26)邊個最了解你?我連自己都唔了解自己 邊個了解到我= =
27)你覺得邊個最賤格?私
28)心目中最靚既人系?実里
29)你對 “靚”既標準系?萌.......
30)你最愛既人系?実里
31)你寫d字靚唔靚?一時時
32)你中唔中意自己間學校?VERY LOVE MY CLASS BUT MY SCHOOL 就差小小
33)全班邊個最好人?我........
34)自問自尊心重唔重?我差唔多冇- -
35)暫時最大既成就系?有一個明確既目標............成功宅男之路等我牙
36)自問有冇恆心?冇........HEA既人冇既野之一 其實都係一時時 唔定- -
37)暫時做過最錯既事系?極之大洗
38)自問自己虛偽嗎?勁虛偽
39)真實既你到底系點?唔知.........可能係chy-0- 哈哈
40)做過最糗既事系?日日都好糗
41)覺得點樣先稱得上為 “偉大”?胸前偉大 36 哈哈哈哈哈 我搞GAG.....其實係[神樣]日文唔該
42)系咪 “短裙一族”?講係都冇人信....我男人黎 哈哈
43)你有幾度近視?左右6XX-7XX
44)你系咪乜都同朋友講?差唔多la 唔計人地既秘密
45)屋企邊個最話得事?媽........
46)近排有咩煩惱?錢....勁唔夠用
47)比你改變自己一樣野,你會揀?家產............我要多過比爾xx
48)對全身邊part最滿意?面皮............夠厚 哈哈
49)搵一個對眼靚既朋友?
50)搵一個個鼻靚既朋友?無留意
51)搵一個個嘴靚既朋友?無留意
52)搵一個頭髮靚既朋友?無留意
53)中意冬天定夏天多d?秋.........因為千秋 呵
54)你用緊既筆袋系咩圖案?百力X
55)最中意邊個卡通人物?我唔睇卡通.....我睇動畫........如果係動漫人物..........好多.........係実里同平野綾配音都好LIKE....但係仲有D萌角等等......
56)最中意邊齣電視劇?............................冇睇電視戲集好耐...............................................................................
57)中意香港定台灣多d?台灣......日本
58)有冇玩開chatroom?chatroom............咩黎............我大6黎........哈.......搞GAG........其實係冇既
59)數下有幾多個愛你既人?家人x5....其他人x??
60)覺得自己豁達嗎?豁達....豁達到成日請人飯
61)覺得自己屬於肥定瘦?我話瘦.....有人信咩......肥又唔係好..........中等la
62)系咪好食得既人?一時時
63)最中意去既地方系?MK
64)有冇幫朋友add cm既習慣?+cm?? 唔明....我只知留cm
65)覺得add cm煩唔煩?唔知呢
66)你既朋友用blog多定?xanga多?xanga............轉blog啦
67)覺得自己高唔高?160..........中等
68)你有咩優點?gagful.........
69)夜晚通常響屋企定出邊?home
70)依家系朝早、晏就、傍晚、夜晚定凌晨?12點13
71)最中意邊間商場?信和
72)想唔想創業?唔想..........
73)近排有冇得罪人?有掛.....miss個d lo
74)覺得自己內在美定外在美多d?都好多.....但係內在美多d
75)尋晚幾點訓?1點幾
76)幾耐check一次E-mail?要用先check
77)自問系唔系乖學生?係...........................如果hea到我咁都叫乖學生既話
78)最可愛既朋友系?実里......
79)你有冇咩古怪習慣?好多
80)你系咪口是心非既人?一時時
81)自問成唔成熟?一d都唔成熟
82)生日收到最少幾多份禮物?忘れ
83)最想幾時死?我唔想死住-0-
84)比你揀一個時間可以由果陣重新黎過,你會揀幾時?中2
85)對生命點睇?好問題..我冇諗過
86)今日玩左幾耐電腦?我冇玩............我今日只係上網搵歌
87)有冇溫習既習慣?一d都冇..........考試都唔溫
88)生命中最重要既人系?自己....実里
89)依家仲有冇玩玩具?FIGER算唔算
90)換左幾多次手機?1次- -
91)依家擁有幾多部手機?only one
92)有冇染過或者電過頭髮?我係good學生
93)平時多唔多功課?唔多.....多都係抄-0-
94)筆袋有幾多支筆?有邊個會數
95)你有幾多個袋{計書包}?筆袋.....計唔計........計都係得一個- -
96)帶背囊/斜揹袋/手挽袋返學?直揹袋
97)你最關心香港乜野?幾時成為gag城- -仲有幾時日本化
98)你打字快唔快?ok la
99)呢篇100問做左幾耐?成個鐘-0-
100)你了解自己嗎?不..........
咁就多d野
哈哈
12點7....
訓la
bye
|