2009 年 11 月 16 日 星期一 寒冷
唉 .______. 唉
E加D天氣好鬼凍"想攞我命咩"好怕凍呀"
今日第1堂-0-數學可能凍既關系. .. .超想訓
PTH都唔知個何XX望密Q"我都無訓"
中文.. .. .咩都聽唔入耳呀"
英文堂去禮堂睇[小氣財神]"sOgOOd"
lUnch..去維園食"點知1點9佢先上食物"
等左好耐啦"反去差D遲到"
地理堂自修"班主任課..去禮堂聽廣座"
今日D堂好爽•爽•爽
放學要上雜耍"超唔想去..好凍呀"
去平台玩車鈴"凍瓜Me啦"
點知. .. .玩下玩下..好熱"
係咁同明明.林娘娘.馬聰鬥高"
馬聰唔色..我地大家拋高左之後...接唔到
太高la...點知個個都...係咁俾馬聰個鈴打到"
同你有仇咩"
我我拋的太高..又係咁接唔到"
點知個鈴難左"哈哈..呀宇話哩個鈴唔好用加..好2難
最後差唔多走"我重拋左1次"點知...大家笑左
我一拋..個鈴飛左去呂中"笑死..佢地打緊排球
之後叫佢地拋反上黎"佢地D人都幾大力....
笑>_________<笑>_____<笑>________<笑