So happy !!! :)
今日係English week嘅第2日
啫係我地3a段片出街嘅日子
初初對攞獎真係冇咩期望
怕我地段片太短
加上事前mr wu嘅恐嚇
真係好冇希望咁
但係...我地做到了!!! ;D
3A, we are the best !!! :D