今日係返學的最後一日...嗚''同3B離開了''唔拾得tim''想將呢個階段重頭黎多次><
不過就要考多4次試la喎@@
係禮堂悶死我la><好彩有林幸陪我傾計~heehee
仲要唱校歌''初頭第一次冇咩聲,,唱左3次,,越唱越大..
不過我想講''我覺得有史以黎就難聽的一次@@"
12點幾返上課室...派成績表!!!!得一個e~.~世史...
跟住miss鍾又派左一將獎狀我@@""中文科表現優良@@"
咁都得~.~話上堂有答問題喎...哈哈''我好積極嫁!!!!係中文堂上
跟住放學影左好多相呀><
跟住即刻返home 又要出去做D野la=.=
遲D要轉日記,,呢個日記有問題...因為你先要轉@@""
但我好唔拾得呀..因為充滿左我地既記憶 |