今日結業禮..
何馬無返= 口 =""
最終送左本紀念冊比miss lam,,
我有份夾錢買架@__@""
佢話好感動~kuku~
今次成績好過上次統測廿幾名~~!
佢個操行比埋A-我..
通識有個第一...
我安樂死架拉=v="
今日得我媽同我老豆去家長日..
唔知佢地有無爆我大獲呢= 3 =""
*********
同志們..
我決定14號同你地去睇哈利仔拉~!!
總共8個~yo*
聽日同何馬出街...
又唔見幾廿蚊~___~!
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|