foRUm lOgiN loGouT

711..*

 
2007 年 7 月 12 日  星期四

 今日結業禮.. 

何馬無返= 口 =""

最終送左本紀念冊比miss lam,,

我有份夾錢買架@__@""

佢話好感動~kuku~

今次成績好過上次統測廿幾名~~!

佢個操行比埋A-我..

通識有個第一...

我安樂死架拉=v="

今日得我媽同我老豆去家長日..

唔知佢地有無爆我大獲呢= 3 =""

*********

同志們..

我決定14號同你地去睇哈利仔拉~!!

總共8個~yo*

聽日同何馬出街...

又唔見幾廿蚊~___~!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 103 | »