考...考屎拉!!
宜家係1:52am,,
今日係中一級最後一日正式上課,,
仲有五個鐘...
我就考屎拉!!
今日返尼訓左覺...
期望今日{誦習達旦,,
我不寐拉= v =""
********
今日數學堂,,我果行成行玩啤人
有人行過....連環啤人好好笑~
溫司``嘰
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 103 | »