foRUm lOgiN loGouT

考...考屎拉!!

 
2007 年 6 月 12 日  星期二

宜家係1:52am,,

今日係中一級最後一日正式上課,,

仲有五個鐘...

我就考屎拉!!

今日返尼訓左覺...

期望今日{誦習達旦,,

我不寐拉=  v  =""

********

今日數學堂,,我果行成行玩啤人

有人行過....連環啤人好好笑~

溫司``嘰

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 103 | »