我愛2C!,嘿嘿,好開心呀收到你吔送俾我嘅大蛋糕,卡同禮物ar!!多謝:錞,SZE,茵,萍,菱,澄,瑩,衡,SUSANNA,琪,晴,心,儀,菇,恩,彤,珊,金,小榮,大明,尉,冰,敏,JAY,JOHN,PETER,CHRIS,球,信,偉,鍵,維,藝,華......
勁o嘴既對話
黃sir: 你機時走?
我: 係呀!(對唔住,答非所問)
黃sir: 我係問你機時走?
我: ......3月29囉
黃sir: 我送份禮物比你呀
我: 吓......哦......(無奈中)
黃sir: 見係你咋!
我: 吓......哦......(勁無奈中)
黃sir: 我係咪對你好好呢??
我: 吓......(無嘢好講) (黃sir,你玩我咩??你想我點答你吁呀!!)
茵: