I♥MY FRIEND
前日.超慘lo
前日 5點機同林茵去
左李福林打羽毛球
點知俾個教練話我哋
着牛仔褲....無言以對
跟着打到8點
回程過陣, 我同林茵衝馬路(綠燈)
佢個電詁跌左係馬路中心
仲要被架的士車過
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO咀
超惨 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好想喊ar!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好想喊ar!!!!!!!!!!
HaPPy New YeAr >=<!!!!
琴曰冇出尖沙咀,沙田果d
7:oo機去左食dinner 點知撞到 麥精
仲要係我屋企樓下
我諗佢去佢啊婆屋企掛~
行下行下
到左和民
叫野食先
嘩!!near 有兩個人生日
嘜 好鬼多人生日ka
之後食左煎餃子
火鍋 同牛油焗帶子....
之後去左{左丹爐}
牙ma 話要改褲喎
返左屋企
好凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍
凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍
牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
開着電視
見到long long
果然係大師級
彈琴彈到抽筋錦
好做作ar 佢
kaka
睇左好耐
到左11:點
落左去大埔超城倒數
見到maggie rain .......
3.2.1.
2008
Happy new year
之後去左周明
食野
好似見到d fd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 返家la+++
返家la+++