今晚去左主恩會做敬拜交流
全場三百幾人都大約係我地呢個年紀
好有活力!
見到人地隊敬拜band ^^
我當然會留意支bass啦
bass line 可以拓到底
但又唔係d花巧野
樂器有水準
成個敬拜感覺好出
可以好快投入
到左聯合敬拜時
我都係吹番口琴啦~
兩隊敬拜隊一齊帶歌
好新鮮~(第一次ma)
大家都係合一地敬拜
感受到那恩膏的能力
是一個聖靈同在的敬拜 Amen!
完左參觀下 同d人傾下計咁
原來果位bass手都只係彃左一年
我知道我要比心機啦~
一年! 好似打鼓咁
我要用一年時間令bass大有進步!
我係得ge~
我地教會需要更多樂手
仲要係玩得精tim wo
求神興起各人!
提升教會的音樂服侍~
|