魚子~浚  記得留cm呀!!! XD
ykc218218
暱稱: 魚子~浚
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
shopping day~
可以休息下lu...
Diploma 的生活
滿有恩典的一天~
各位開學啦~
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


shopping day~ 分類: 未分類

今日買左3件衫 一本書 一個筆袋
仲有我搵到我鐘意ge公仔 ~DOMO~
最搞笑係一出MK地鐵站有四個女仔一排咁行
拖住手唔放... 要我拐路行
點知其中一個對住我講"唔好意思.大佬"
哇...哇... 我有咁勁咩!?(自滿中 :])
夜晚返埋旺角祈禱會~
今日又係開心ge一日



2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


可以休息下lu... 分類: 未分類

今個星期趕完功課la...

個人都 relax 左~

下個星期又有family studies project.

一浪接一浪 日日都係咁温英文

但我好享受e+讀書~

比心機lo!



2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


Diploma 的生活 分類: 未分類

好耐冇寫野la...

今年讀Youth Work Diploma

需然日日對住d英文,但e+有動力好多

因我看清楚目標、方向!

比心機~



2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


滿有恩典的一天~ 分類: 未分類

雖然唔係z得好多...

但今朝都返到早禱,仲係好精神充沛!

今日ge時間感覺多左  好享受呢種生活~

要日日係咁就一定要一顆堅持ge心啦!

我相信靠著神我係得ge!

終於買左本書「第四度空間」

好有得著  又係一本基督徙必修書!

近排愛上睇書

向明早進發~



2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


各位開學啦~ 分類: 未分類

1/9又係開學ge日子,但係我14號先返wo ^^

仲有兩個星期,可以做到好多野lo

比心機啦各位... 特別係今年中三 要好好預備啦!



2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


主恩會 敬拜交流 分類: 未分類

今晚去左主恩會做敬拜交流
全場三百幾人都大約係我地呢個年紀
好有活力!

見到人地隊敬拜band ^^
我當然會留意支bass啦
bass line 可以拓到底
但又唔係d花巧野
樂器有水準
成個敬拜感覺好出
可以好快投入

到左聯合敬拜時
我都係吹番口琴啦~
兩隊敬拜隊一齊帶歌
好新鮮~(第一次ma)
大家都係合一地敬拜
感受到那恩膏的能力
是一個聖靈同在的敬拜 Amen!

完左參觀下 同d人傾下計咁
原來果位bass手都只係彃左一年
我知道我要比心機啦~
一年! 好似打鼓咁
我要用一年時間令bass大有進步!
我係得ge~

我地教會需要更多樂手
仲要係玩得精tim wo
求神興起各人!
提升教會的音樂服侍~
 



2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


824回校註冊 分類: 未分類

今日返嶺大註冊
時間為1000-1530
我1200先到
哇... ~.~"
我係226號 以為好快啦
我有d朋友1000到左 係14號
佢等左兩粒鐘姐...
=_________= 我呢?
好在有鼓掍同鼓pad
我在等候室練鼓~  ^^"
估唔到呢 XD
搞...搞...搞...
1530剛到上水 用左我三粒鐘

返青協開會  得兩個
夜晚要去練歌 上唔到青協d堂
Cindy... Sor
最後一個星期  個個都好緊張
我會做好個show!
唔會影衰青協個招牌ge

今晚2330先返到屋企
累...
預備明晚交流會



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


迎新曰 day2 滿足分類: 未分類

第二日迎新曰玩左4個定向games
我在籃球場企point帶game 好熱...
見到一班學生&老師都投入參與
多謝KS老師陪住班學生玩
最後我地成組人交換左msn
學生們要+油啦!

呢兩日又學到野lu~



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


基新迎新日 Day1 分類: 未分類

跟青協社工返基新帶迎新日

今日0800返左基新準備
0900開始lu
今年d中一睇落乖仔多
我帶ge呢一組d人算唔錯
 起碼我地可以傾到計
 帶小組時同佢地都玩得埋ga~
1230完
聽日0900繼續

下午成班Red Cross人去BBQ~
 玩到1845先返到屋企 累...

  聽日又早起lu~ add oil XD