開始放新年嫁啦..
放完之後要考試
又有勁多功課做
算啦算啦
係返學之前要享受一下日日訓到12點既感覺-v-
發表時間:2010-02-11 05:21 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]