死人xyz(唔係話你呀)
頂..金日2條女扯我條庫...好kai牙!!扯扯下又走左去 咁我咪同條友吹水lo~點之偷偷咁走左去我後面扯我條庫 仲要咁j快 果陣feel到下面好凍 就知伏以中..唉...好再3長..你想睇?ok!冇問題!同我講啦嗎!(唔係話你呀xyz)
唉...唉..唉...神呀~點解我會咁笨架!人地玩你又玩 人地衰 搞到自己都衰 明明想改又改唔到 ..我以經好比心機係 英文 中文 數學堂到唔玩野做齊野 唉..+陣衰科學...唉..